Nymålade naglar :P

Jahapp vad har jag gjort idag då?? Molly ringde på eftermiddagen och ville att jag skulle måla hennes naglar så det var bara att fixa sig och springa dit. Jag lät även henne måla mina naglar vilket inte så där jättebra men man ska inte förvänta sig så mycket av en 8åring :P När jag kom hem drog jag med pappa till Centrum för att fylla på mitt busskort så nu är det bara att åka :) Mamma ville även att vi skulle handla mat så vi sprang in på både ica och cop i centrum + ica i infra! haha mycket spring för lite mat!

Jag gjorde pannkakor till middag
när vi kom hem så nu har jag nyss ätit och jag är helt slut! haha. Imorron ska jag följa med Molly och Stella någon stans :P
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0