Lördag

Igår gick jag upp kl.8 för att det var tiokampen på morgonen. Tycker igentligen inte om det men eftersom att det är sista året så tänkte jag vara med iallafall :P Efter det gick vi till centrum för att Tobbe skulle köpa nått spel och sedan åkte vi till nått ställe och hälsade på mormor. När vi kom hem sov jag i 2 timmar och sedan var det bara att ge sig iväg till Nettan för att sitta barnvakt hela kvällen. Ungarna var väldigt speedade ett tag men det gick bra. Mickan kom och tittade på "Fångarna på Fortet" med mig och Molly och efter det, när Molly gått och lagt sig, kollade vi på "Knight and day". Det var en jättebra film och den var jätterolig ;) Rekomenderar den! :D

Idag har jag inte gjort nått speciellt. Jag sov ganska länge och nu tänkte jag göra klart mina läxor.
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0