Klant!

Skoldagen har varit bra förutom det lilla faktum att jag låste in min skåpnyckel i skåpet utan att veta om det! Det var först efter att jag behövde komma in i skåpet som jag noterade att jag inte kunnde hitta min nyckel. Först tänkte jag att jag kanske kunnde öppna låset utan nyckel så jag gick och hämtade ett gem :P Det gick dock inte så bra, varken jag eller Amanda kommer bli några bra inbrottstjuvar xD Jag tog alltså bussen hem för att först springa till Josses skola och låna hennes hemnyckel. Sedan sprang jag hem och hämtade min extranyckel och efter det var det bara att springa tillbaka till Josse med hennes nyckel och sedan ta bussen till skolan. Eftersom att jag missade lunchen så fick jag äta på lektionen och då passade jag även på att snacka lite med Jens om hur det blir med musik i den nya skolan.

Detta var min halvstressiga dag. Jo, juste, glömde nästan säga att nycklarna faktiskt låg i skåpet, som tur var :P
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0