Fredaaaaaag! :D

Idag är det äntligen fredag och det betyder helg! :D Dagen har varit bra. Började med tyska på morgonen och sedan matte. Efter lunch hade vi historia prov delvis på papper och delvis på datorn. Jag har träningsvärk i högra sidan av ryggen! Senaste gången jag skrev så mycket var nog innan höstlovet om jag inte minns fel. Eftersom att vi har datorer så skriver vi inte så mycket för hand så det ända jag har klottrat ner är igentligen mitt namn :P

Efter skolan åkte jag hem och hämtade min gitarr för att sedan åka tillbaka och träffa Tewar. Det är inte det lättaste att sätta ihop 2 låtar men det går ;) Fick skjuts hem av pappa och nu väntar jag på att han ska komma hem med maten. :)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0