Bläääääää....

Jag är på dåligt humör idag men jag tänkte ändå vara snäll och byta design samt fixa en av cover låtarna till er :)

Första dagen i skolan var tråkig!
Både för att jag var på dåligt humör men också för att vi fick en jobbig uppgift på musiken. Jag fick även reda på betyget på NP i matte och det gick dåligt... Vilket betyder att jag BARA får VG i slutbetyg i Matte A... :( Och jaa jag vet vad några av er tänker "VG är inte dåligt!" men för mig är det det! Speciellt när det gäller matte..

En bra sak med dagen var att jag fick veta att det kommer bli mycket kör frammåt sommaren :D:D

I kväll ska jag plugga både Historia, Företagsekonomi och Svenska! Prov, redovisning och redovisning. Och vi började skolan idag! Snacka om mycket man kommer ha att göra framöver... Detta är iallafall sista inlägget med juldesignen, hoppas att ni gillar den nya ;P
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0