Älskar mina sånglektioner!

Kom nyligen hem från solosången och jag måste bara påpeka att det är riktigt kul så länge man är frisk i halsen! :D Som jag sa så sjöng jag "Moving on" men Agneta hade även tagit fram "Whataya want from me" som hon ville att jag skulle sjunga så det gjorde vi. Vi gick igenom röst-uppvärmningen ordentligt så att jag ska komma ihåg den och sedan var det bara att köra :P Det som är skönt med sånglektionerna är att jag känner att jag kan testa mig fram. Det behöver inte låta perfekt! Det är ju därför jag är där, för att bli bättre :) Och jag kan säga att idag körde hon slut på mig! Båda de här låtarna har delar som är ganska höga för mig. Mitt register är inte så högt utan jag är bättre på de lite lägre tonerna. Men idag gick det jättebra! :D

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Hej Tette!

Jag tror inte stjärna stavas strjärna som på din header ... Men det är bara vad jag tror :)

2011-01-12 @ 17:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0