25 Januari

Får lite ångest när jag tänker på vilket datum det är. Ganska snart ska jag spela med Tewar på nått ställe och grejen är att jag inte kan ackorden till låten, men det fixar sig nog. Behöver inte oroa mig för det än så länge utan den här och nästa vecka ska jag tänka på skolan eftersom vi har rätt mycket att göra.

Dagen har varit helt okej förutom att Amanda gick runt och försökte få mig att lyssna på låten hon fick av mig igår. haha jag gillar INTE att lyssna på mig själv. :P Vi fick sluta tidigare eftersom att Lisa vabbade och imorron har vi sovmorgon av samma anledning :)

Just nu fryser jag + att jag är hungrig så jag ska gå ner och tvinga pappa att laga mat :P
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0