Ung i Väsby

Okej, ni vet spelningen jag berättade om? Det var ju som sakt idag och det gick jättebra :) Tewar sjöng superfint och vi fick mycket beröm :D Vi var i skolan kl.8 och skrev ut lite papper och sjöng upp mm. Vi blev tillfrågade att spela 2 låtar eftersom att någon som igentligen skulle gjort något framträdande backade ur. Därför sjöng vi "Who is/Grenade" av Bruno Mars och Hallelujah. Efter vi hade spelat klart fick vi 3 förfrågningar om vi ville spela vid några andra tillfällen vilket var väldigt kul :) Så nu är det bara att öva in nya låtar :) Jag glömde självklart min filmkamera hemma men jag tror att de filmade så jag ska försöka lista ut vart man kan få tag på det :P

Det ända dåliga med dagen var att jag lyckades låsa in min skåpnyckel i skåpet tillsammans med både Tewars saker och mina så det slutade med att jag fick hjälp att bryta upp det :( Mitt älskade lås som jag har haft sen 6:an :P

Det var lite kort om vad som hände på spelningen. Skriver om resten av dagen imorron!
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0