Tränat


Ungefär så här ser den ut. Orange och fin ;)

Kom precis ur duschen efter att ha testat löpbandet. Det är riktigt svårt att hålla balansen på den och man kan inte titta på tv samtidigt för då åker man av :P Jag har iallafall bestämt att jag ska börja träna på den här 30 minuter varje dag. Jag hade väll igentligen tänkt springa på den men jag kör en vecka med att jag går istället för som jag sa så tar det tid att vänja sig vid det. Jag ska även försöka göra någon slags träningsdagbok där jag fyller i lite olika gerjor :) Imorron börjar jag alltså med det på riktigt eftersom att det första jag gjorde när jag var klar var att äta sockerkaka :P haha. Måste också säga att det var skitläskigt att kliva av löpbandet. Det känndes som att allt kom emot mig samtidigt som jag nästan ramlade bakåt. När man gick så kändes det som att man rullade fram, det var skit läskigt haha.
Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ha låter awesome! Jag skulle också vilja testa! :D haha <3

2011-02-21 @ 12:16:41
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh är det det dära promenadbandet som de har på stadium och inter sport just nu? Kan man springa på det också??? :o I så fall haffar jag x)

2011-02-21 @ 12:59:35
Postat av: Stefani Durschfall

Det var Stefani förresten ^^

2011-02-21 @ 13:00:22
Postat av: M E R E I

- nice!

2011-02-21 @ 18:16:54
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0