Svar på kommentar

Postat av: Någon som älskar dina låtar <3

Hej jag har en fråga! Och det är så att jag älskar att läsa din blogg! Och jag brukar ofta lyssna på dina covers av alla låtar på din youtbe kanal :D Du är verkligen gryymm!

Men en fråga jag har skulle inte du kunna lägga upp fler låtar du spelat in på youtube så man kan lyssna :D

Fortsätt samma väg som du gjort du kommer bli riktigt stor en vacker dag! Kraam <3

Svar:
hmmm... Har gått omkring och funderat på vem du kan vara hela dagen ;) hahah. Kul att du gillar både bloggen och mina covers :D Självklart så ska jag lägga upp flera låtar! Tror faktiskt att jag har någon på lager som jag kan lägga upp nån gång nästa vecka :) Just nu är min hals lite dålig så det dröjer nog innan jag kan spela in nått nytt vilket är synd eftersom att jag har sportlov och så "/

Vi får hoppas att den vackra dagen inte är allt för långt bort ;) Kram<3

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0