Spruta!!! :O

Hejsan svejsan! Kom hem från skolan för ett tag sedan. Vi fick sluta tidigare av någon anledning som jag inte hörde ;) I morse vaccinerade jag mig. Det var sista sprutan så nu är jag glad :) Blev klar med min musikanalys om Lasse Berghagen (hahah, rätt dåligt val om jag får säga det själv) och på svenskan fick vi ett papper där det stod vad man hade haft för betyg på alla svenska uppgifter vi gjorde i höstas. Det såg riktigt bra ut kan jag säga :D

Just nu har jag några små problem:
1.
Jag har ont i armen av sprutan
2. Mina föräldrar är inte hemma och jag är hungrig
3. Jag vill ha pankakor men det kommer jag inte få.
4. Mitt rum ser förjävligt ut så jag måste städa.

Och inte nog med det så har jag prov i företagsekonomi imorron så jag måste plugga hela kvällen :(

Haha kul liv jag har!
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0