Snökaos!

Tjollahopp! Vaknade i morse och fick reda på att all busstrafik var inställd här i väsby. Knäpp som jag är så tänkte jag "äh jag går och kollar om det kommer någon buss iallafall" men det gjorde det inte så jag fick sjkuts till skolan av Mickan och hennes mamma. Kom lite sent men det gjorde inget eftersom att det bara va 10 pers eller nåt på lektionen. Vi gjorde i stort sätt ingenting förutom att oroa oss för om vi skulle få någon mat eller inte och det fick vi. Efter vi hade ätit fick vi reda på att våran historielärare inte skulle komma så vi fick sluta. Jag följde då med hem till Amanda och vi tittade på Toy story 3 och drack varm choklad :) Efter det gick vi ut och fotade lite. Jag kollade igenom bilderna och dom blev jättebra :) Så förhoppningsvis har jag snart lite fina bilder att visa er :)

Käkade pizza till middag, vilket var gott och sedan åker jag och Tina ner till stationen. Mina tår blev till isbitar så vi åkte hem till henne nästan direkt. Vi satt väll och pratade i stort sätt hela tiden och nu har jag nyss kommit hem :)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0