Skräckfilm

I morse gick jag över till Tina en snabbis och matade hennes katt Felix. När jag kom hem satte jag mig framför datorn och snackade med lite roligt folk. Efter ett tag ville Molly att jag skulle komma över till henne för hon hade en överraskning till mig. Så jag gick dit en stund och det visade sig att hon hade sin mosters och en kompis hund där så hon var överlycklig. Jag var där ett tag och nu väntar jag på att vi ska äta.

När jag har käkat ska jag till Stefani och kolla på skräckfilm :) Antingen blir det "The last exorcist" eller "The human centipede". Hoppas att dom är läskiga :D Slänger in en trailer till båda.

The last exorcist:


The human centipede:

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0