Prov


Idag hade vi 2 prov. Engelska och idrott. Jag får hoppas att det gick bra! Vi käkade på Vilunda idag, vilket vi kommer göra resten av veckan också. Som tur var så flyttade de lektionerna vi hade efter lunch dit upp också så vi slapp springa fram och tillbaka :) Det var väll det lilla som var värt att nämna om dagen.

Käkade ganska nyligen så jag får vänta lite med att "träna" haha. Jag tror faktiskt att jag ska öva lite på tyskan nu så att jag slipper det ikväll. Juste! Jag har en till läxa kom jag på! Får inte glömma den ;)
Hare gött!


Kommentarer
Postat av: LillaJoy

Vilken gullig musse pigg =)

Vad häftigt det ser ut med gitarren. Min son spelar oxå så det ekar här hemma=)=) Han är duktig han ;)



Ha en trevlig kväll=)

2011-02-21 @ 18:49:08
URL: http://lillajoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0