Nästan hela dagen spenderades på Vilunda

I morse var det ju den dära live konferensen och det var faktiskt lite kul. Det visade sig att vi ska göra ett projekt tillsammans och det tror jag kommer bli rätt så krångligt för det var lite otydligt exakt vad vi skulle göra. Men det blir nog bra. När vi va klara gick jag direkt till vilunda för att hinna vara med en stund på svenskan och efter det var det lunch. PANKAKOR! :D vilket jag ska äta ikväll också (A) Sen hade vi oförberätt engelskaprov och jag tror att det gick ganska bra. Man fick gå när man var klar med provet så jag slutade 12.50 idag. Eftersom att jag hade gitarrlektion idag så var jag dock tvungen att stanna i skolan tills den började men det gjorde inget för som tur var så skulle Stefani också stanna så jag fick sällskap :D Vi satt i typ 2 timmar och gjorde massa skitsaker :P Vi kollade på ett hemskt videoklipp om hundar, lyssnade lite på musik och sen fick jag Paranormal activity 2 :D Jag satte på den direkt, så vi kollade på dom läskigaste scenerna och jag hoppade till varje gång :P

Gitarrlektionen gick bra. Jag hade inte hunnit öva så mycket eftersom att det har varit så mycket med skolan. Jag fick även en ny låt att öva på och det var "Fast Car" med Tracy Chapman. Nästa gång ska jag lära mig hur man skriver noter och tabbar i Guitar Pro :)

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hallå! Du och jag ska ju se Paranormal activity 2 tsm haha :D <3

2011-02-19 @ 10:54:22
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/
Postat av: Therese

Michaela: Chillerilla ;P De e fett bra så de e klar att vi ska :) <3

2011-02-19 @ 13:41:50
URL: http://musicbytette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0