Microsoft


Tagen och redigerad av Amanda i Instagram

Idag gick jag upp 6
för att ta bussen 7.27 till stationen och sedan ta tåget till kista. Min skola blev nämligen inbjuden av Microsoft att komma på studiebesök idag eftersom att vi är en "Pathfinder-skola". Vi lyssnade på en massa föreläsningar och en av de var riktigt rolig att lyssna på. Vi åt jättegod mat, drack allderles för mycket läsk och varm chocklad + att vi fick bullar och en "väska" till datorn. Jag blev riktigt sugen på att sluta skolan och börja jobba :) Min morbror jobbar där så jag hade tänkt träffa honom men han hade åkt till Rom så det blev inte så "/ Men det visste jag redan så det gjorde inget.

Jag missade min gitarrlektion idag eftersom att vi kom hem så sent men jag flyttade den till imorron så det gör inget. Kanske måste skjuta lite på morgondagens planer men det är en smäll man får ta ;)

Måste komma ihåg att ladda ner Kodu eller vad det nu hette :P Fast jag är inte säker på att jag vill. ;)
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0