Måndag kväll

Nu har jag varit duktig! Har både pluggat och tränat :) Träningen körde jag på lite högre tempo idag och det var jobbigt kan jag säga. Men eftersom att jag inte har tränat på ca 3 månader så är det inte så konstigt att jag tycker att det är jobbigt :P Jag hade tänkt skippa det idag om jag sak vara ärlig men så gjorde jag det iallafall så nu är jag nöjd.

Imorron har jag tyska läxförhör/prov och sedan är det musik :) Jag är klar med min musikanalys så vi får se vad jag gör på lektionen. Om jag får välja så tror jag att jag snor en gitarr och sätter mig i ett hörn och spelar lite ;)
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Var med och vinn NAULASH som ger dig längre ögonfransar inom en månads tid! Värde 1595 kronor!



Tävlingen hittar du här:

http://beich.blogg.se/2011/february/vinn-langre-ogonfransar.html



Lycka Till!

Kram Bea

2011-02-22 @ 07:26:35
URL: http://beich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0