I'm Yours


Jag och Amanda bjuder på en blid från i Lördags när vi var hos Maria :)

Jag kom nyss fram till att jag inte har några mer läxor innan lovet! :D Känns jättebra att vara klar med allting så nu är bara frågan vad jag ska göra alla dessa dagar. Jag har en grej planerad på lovet och det är att se skräckis med Nettan. Ska försöka planera lite så att jag inte bara sitter hemma hela lovet.

Skolan idag då. Började med tyska prov och det gick väll sådär. Jag tycker inte att hon kan kräva att vi ska kunna det vi hade prov på efter att ha gått egenom det typ 2 gånger. Annars så går tyskan bra, jag kommer få ÖG i omdömme. På tal om omdömme så glömde jag fråga Gunn vad jag kommer få av henne. På musiken satt jag och spelade gitarr eftersom att jag var klar med mitt arbete. På matten var jag och Maria och lämnade hennes dator på lagning så vi missade typ halva lektionen men jag fick närvaro iallafall. När vi hade slutat så satt jag kvar en stund i skolan och väntade med Maria på hennes buss. Vi kollade på en scen ur en skräckfilm och det var skitkul för jag hoppade till och då blev hon skrämd ;) Sen kom Jens och frågade om jag hade fått reda på hur det gått på idrottsprovet vi hade igår. Han sa även att han hade hört att det gått bra så det blir spännande att få reda på :P
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0