Idag är det fredag :)

Hejsan hoppsan karlsson! :P Idag har jag varit i skolan som vanligt. Hade matte och historia, som jag ska fortsätta med nu, och jag åkte även till skolan lite tidigare för att gå igenom mitt NP med Maria. Efter skolan hängde jag med Amanda till centrum en snabbis och sedan hade jag veckans gitarrlektion. Eftersom att jag var på studiebesök igår så flyttade jag ju gitarlektionen tills idag istället. Vi gick igenom Cubase lite så att jag ska bli bättre på att använda det. Efter det gick jag till vilunda och mötte Tewar. Vi har äntligen fått till låten vi ska spela, nu ska vi bara öva in den :) Pappa hämtade mig och så käkade vi Burger King så jag är jättemätt.

Nu ska jag göra historian och leka lite i Cubase :P Måste hitta nån som vill vara min försökskanin, bara att säga till om ni vill ;)
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0