Genrep

Sitter på Sammhällslektion just nu och Jonas snackar om pengar. 2 av mina naglar gick nyss sönder och det är hemskt! Hatar när man måste klippa dom eller när dom går av. Det betyder alltså att jag måste ta bort mitt fina nagellack när jag kommer hem :(

Vi repade inför imorron för ett tag sedan och det gick bra :) Jag trodde att vi skulle vara i bion men så var det inte utan vi ska vara i rummet längst upp i Kultur. Vi fick också reda på att det skulle komma typ 100 pers om inte mer, så det kommer bli ganska fullt. Ska komma ihåg att fixa filmkameran ikväll så att jag kan filma (A)

Jag slutar om 10 minuter fast sen ska vi sitta kvar och göra klart historian så att vi kan lämna in den :)
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0