Gårdagen

Okej, så jag lovade att skriva om vad som hände igår bortsätt från spelningen:

Jag slapp skolan eftersom att vi spelade när vi hade vår enda lektion. Vi hade nämligen halvdag igår så jag kom väll hem runt 12. Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta mig framför datorn och då insåg jag vilket stort misstag jag gjorde som åkte hem. Ibland känns det som att jag har för mycket fritid men men. Amanda räddade som tur var min dag så jag åkte dit och käkade glass :P Igentligen skulle vi ha gjort våfflor men de hade slängt våffelgärnet. Jag tyckte inte att vi åt speciellt mycket men när pappa kom och hämtade mig så var jag fortfarande mätt :S Konstigt..

Bilden är tagen från Amanda!
På kvällen hade jag sånglektion och då fortsatte vi med "Moving on" och jag klarar fortfarande inte de högsta tonerna :( Det får väll bli så att så fort min familj lämnar huset så får vi köra lite falsk sång här hemma :P Veckan innan fick jag även "Try sleeping with a broken heart" eller vad den nu hette men jag tycker inte om den låten så vi böt den mot "För att du finns". Vi får hoppas att den går bättre :)

Efter det gick jag till Mikamela och försökte hjälpa henne med matten. Det gick väll så där och det slutade med att vi tittade på Glee och sedan början på Mean Girls.

Nu ska jag gå ner och tigga pannkakor :D
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0