Gårdagen hos Maria :D


Fult? Jag vet, men så här såg jag iallafall ut igår ;)

Pappa körde mig och Amanda till Maria vid 6 igår. Vi käkade tacos och Marias gick sönder haha. Vi eller jag iallafall hade jättekul :) Vi snackade en massa, kollade lite på melodifestivalen och tittade på film. Filmen vi såg hette "She's the man" och den va fett bra :) Jag har sätt den förut men det var rätt så länge sedan så jag kom inte ihåg så mycket av den. Maria klädde även ut sig lite för oss men jag vet inte om hon vill att jag ska visa nån bild på det ;) Vi käkade även en jättegod kladdkaka som Maria hade gjort och den var verkligen kladdig! haha men det gjorde inget :P Pappa hämtade mig och Amanda nån gång vid halv 12 och jag glömde min hårklämma :P Jag var riktigt mätt när jag kom hem och var det fortfarande när jag vaknade i morse :P Jag hade iallafall en jättekul kväll och det tror jag att de andra också hade. Tack för att vi fick komma Maria :D


Maten som Maria hade gjort åt oss :)

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Stefani Durschfall

Nej inte fult! Jättesnygg ;)

2011-02-20 @ 18:07:22
URL: http://stefanisblogg.tumblr.com
Postat av: Michaela

Du är alltid snygg ju! :) <3

2011-02-20 @ 20:32:14
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0