Gårdagen :D


Så här såg jag ut igår. Min Iphone är inte den bästa på att skilja på färger ;)

Igår gick jag ner till Infra och käkade pizza med Tina och Amelie. De har verkligen supergod pizza där och man blir super mätt! Vi satt väll där i typ en timme och sedan drog vi till Ica och köpte chips och glass :) Sedan gick vi till Amelie och hon spelade Heaven på piano och jag sjöng innan vi tittade på film. Vi såg iallafall The Last Song och både jag och Amelie åt en HEL Ben & Jerry's glass! Snacka om att vi mådde illa efteråt haha. Inte nog med det så höll vi på att döööö av ett superkul alla barnen skämt!

Alla barnen kastade saker i brunnen, förutom Amelie för det var henne de slängde i!

Hahah den var grymt kul och Tina bara tittade på oss som om vi va helt sjuka i huvudet ;P Sen satt vi iallafall och snackade ett tag innan vi bestämde oss för att dra hem. Det blev iallafall en sjukt rolig kväll! :D

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0