Fullt upp!

Oj, oj, oj! Ledsen för att jag inte har uppdaterat förens nu men jag har inte varit hemma så mycket idag. Skolan var helt okej. Jag fick MVG på företagsekonomiprovet som vi hade förra veckan och det betyder att jag kommer få MVG i Företagsekonomi A :D Det känns väldigt bra :) Efter skolan hade jag sånglektion men det gick inte så bra för jag är fortfarande hes när jag sjunger. Sen gick jag till Vilunda och satte mig och väntade på Josse. Jag lovar att jag var kvar sist för jag såg inte en ända människa där :S Josse och jag gick till Centrum och köpte några linnen från Gina eftersom att de ska ta bort dom :S Träffade även Amelie där vilket var alderles för länge sedan :)

När vi kom hem så käkade vi och efter det åkte jag till ica med pappa och handlade inför imorron. Vi har ju friluftsdag och eftersom att vi ska ut och gå så måste vi ha matsäck med oss. När vi va hemma igen så hamnade jag här framför datorn. Kollade nyss på Glee och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skippar löpbandet idag och imorron eftersom att jag har och ska gå så mycket ;)

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0