Friluftsdag


Hallojj på er allihopa!

Idag hade vi friluftsdag i skolan och jag var en av de få som faktiskt avstod från att åka till Romme. Jag, Amanda och Maria valde därför att gå en prommenad och vi fick även med oss Stefani :) Vi gick 7.24km på 2 timmar och 20 minuter. Vägen till Kairo var riktigt jobbig eftersom att det inte var plogat. Jag hade laddat ner en app på iphonen som räknade ut allt det här + att vi förbrännde 554 kallorier ;) När vi gått klart följde jag och Stefani med Amanda hem till henne. Vi gjorde väll inte så mycket igentligen men det var skönt att slippa behöva åka hem innan gitarrlektionen.

Gitarrlektionen gick bra. Just nu spelar jag "Fast car" av "Tracy Chapman". Vi pratade även om en spelning som jag ska ha i Mars. Mer info om det kommer lite längre fram eftersom att det inte är nått man kan komma och titta på.

När jag kom hem käkade vi pankakor som jag för övrigt hade med mig som matsäck :) Nu hade jag tänkt ta en dusch och sedan blir det American Idol :D

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0