Fredag!


En bild som Amanda tog på mig i höstas :)

Idag är det fredag :D
Vi tvingades gå till Vilunda och käka vilket vi tydligen ska göra hela nästa vecka också? :S Det kändes lite onödigt när man kom fram och insåg att det va VEGETARISK lasange :O Jag hatar grönsaker.. -.- Sen gick vi tillbaka till Kultur där Lisa bjöd på fika så det gjorde inte så mycket att det var äcklig lunch. Efter att jag slutade drag jag med Casandra upp till Vilunda igen för att skriva ut idrotts papprena på allt vi ska kunna till provet på måndag. Jääävligt många papper var det. Jag lovar att det tog 20 minuter att skriva ut dem!

Jag sa
även hejdå till Lisa idag, vilket var lite jobbigt men jag fick en bamsekram så jag är nöjd :( Jag får hoppas på att jag får henne i höst när hon kommer tillbaka för annars kommer jag bli riktigt förbannad! haha.

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0