7 Februari


Har haft en bra dag idag :) Började med engelska och slutade med idrott. Känner att jag kommer ha ont i ryggen imorron för vi körde limboidrotten :P Efter skolan gick jag direkt till Vilunda för att träna en sista gång med Tewar innan genrepet som är imorron. Det gick faktiskt riktigt bra och jag tror att det kommer gå ännu bättre på onsdag :) Vi spelade först för Gunn och sedan gick vi ut i korridoren och spelade lite där. Jag måste säga att Tewar är så jäääävla duktig! Om jag inte var tvungen att koncentrera mig på gitarren så skulle jag bara sitta som ett fån och stirra på henne. Helt sjukt hur duktig hon är! Speciellt på de högre tonerna! ;D

Nu vet alla det :P
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0