2 Februari

Dagen har varit ganska bra. Jag var väääldigt trött imorse och ville igentligen bara sova vidare men men, får vänta till helgen :) Svenska lektionen vi hade i morse var riktigt intressant och om det är sånnt man gör i Psykologi A så funderar jag faktiskt på om jag ska välja det på det individuella valet. Företagsekonomin var inget speciellt idag och lektionen kändes dubbelt så lång som den är. Jag brukar inte ha problem med att sitta still i 2,5 timmar men idag när jag reste mig efter lektionen så kändes det verkligen att man hade suttit så länge.

För er som inte tycker om när jag skryter, läs inte det här:
Vi fick tillbaka matte läxförhöret idag och jag är jätteglad. Jag fick alla rätt! Det gav mig ett VG eftersom att man inte kunde få högre, men det är en bra början och det fick upp mitt självförtroende igen :) Eftersom att jag inte klarade Matte A som jag hade tänkt, så har jag nu bestämt mig för att sattsa på MVG i Matte B :)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0