Uppdate och musik!

Tog en powernap idag när jag kom hem så nu är jag pigg. Tänkte att jag skulle ge er en liten uppdate på vad som händer för tillfället. Det är bara en vecka kvar i skolan innan det är jullov :D Imorgon och på tisdag är den en massa luciafiranden, både med skolan och med musikskolans kör. Idag har jag varit på rep hela dagen inför imorgon så nu är jag rätt så trött i kroppen. Däremot har jag inte fått nog med musik :P Vi får hoppas att jag inte glömmer nått imorron och att jag kommer ihåg texterna!

Eftersom att jag har varit på rep hela dagen så kunde jag inte följa med till mina kusiner vilket jag hade velat göra. Mamma hade i alla fall med sig lite fikabröd hem som var supergott!


Idag är det exakt ett år sedan Salaam lämnade oss och jag skrev då denna låt till minne av honom:


Hare gött!

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. ska du göra idag då?

2011-12-12 @ 09:30:29
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0