Mitt 2011 i bilder


I Januari hade vi till skillnad från nu väldigt mycket snö. Jag försökte fota raketerna och amanda började rita tettesaurus i mitt matteblock.

I februari började jag ta massa egobilder av någon anledning. Jag och Amanda hälsade på hos Maria och käkade supergod kladdkaka. Jag och Tewar sjöng som pausunderhållning i scenchansen och kom sedan med i tidningen. Jag tror också att det var här som jag och Tewar sjöng på tjejmässan.

I mars hände ingenting eftersom att jag bara hade dessa två bilder därfrån.

I April lurade skolan oss att vi var tvungna att ha skoskydd på huvudet i matsalen. Vi fotade fina körsbärsblommor utanför skolan och fastnade på tåget. Jag hittade ödlor på landet och jag åkte till grönan med familjen.

I maj sökte jag och Tewar till Idol tillsammans med Stefani och Claudia och det var skitkul! Det gick inte bra för oss men det var en upplevelse som jag inte kommer glömma.

I juni fick jag min älskade Nikon D7000 och fotade en massa bilder på landet. Jag åkte också hem själv från Vätö för första gången för att gå på Mickans tjejmiddag.

I juli sökte jag och Tewar till True talent. Det gick inte heller bra men var även det skitkul! Jag åkte också till Kreta med familjen i 2 veckor och blev brun och fin.

I augusti var det invigning av Messingen och jag sjöng. Det var även en stor konsert på kvällen och jag fick träffa massa kändisar. Jag fotade också många kändisar då.

I september fyllde jag år och blev grattad av Danny! Det var även då jag började intressera mig för hans musik. Jag gick på idolinspelning och fotade alla idoler som gick vidare till fredagsfinalerna. Det var också väldigt mycket plugg och jag fotade Väsby mot Vålds fotbollsturnering.

I oktober fotade jag Josse i mörker. Jag tod en av mina favoritbilder på mina ben och min gitarr innan jag och Amanda åkte inte till stan för att fota mig och gitarren. Stefani och jag gick på bio och käkade gott. Jag träffade Mariette Hansson, Ida och massa härliga tjejer och vi spelade in en låt.

I november upptäckte jag camwow och hade skitkul med den appen. Jag, Stefani, Julia och Amanda åkte på fotomässa och gick på fotosafari med Bingo Rimér vilket var skitkul! Linslus som jag är så åkte jag på både det ena och det andra :P

I december körde jag bil mycket och fick mitt nya objektiv. Tomten kom och jag sjöng lite i studion.

Här har ni mitt 2011 i bilder. Det har varit ett bra år med mycket sång och musik. Jag har lärt mig en hel del nytt inom musiken som jag kommer ha nytta av!

Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0