Julklappar

Igår var det exakt 1 vecka kvar till julafton och jag var ute och handlade mina första julklappar. Fick med mig 5 st hem och det är ju inte så mycket så jag måste ut igen i veckan. Jag och Stefani käkade ute också vilket var super gott! När jag kom hem slukade jag en liter vatten av någon anledning. Ända gången jag dricker så mycket vatten är när jag tränar så jag vet inte vad som flög i mig.

Idag ska jag försöka städa mitt rum lite eller i alla fall få bort lite saker. Jag har även en skoluppgift som jag måste göra klart. Det får bli dagens sysslor, kanske inte världens roligaste men det är sånt som måste göras. Det blev inte heller någon övningskörning för mig den här helgen på grund av all snö (:D) och att pappa har jouren.

Mamma fortsätter tjata på mig om vad jag vill ha i julklapp men jag vill bara ha ett objektiv så hon kommer inte få något annat svar. Jag lär ju inte få det där objektivet vilket suger...

Den här skönheten fick jag med mig hem igår tack vare lite presentkort :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0