Julklappar


Här har ni det jag fick i julklapp! Jag har velat säga länge att jag fick mitt älskade objektiv i julklapp men jag tänkte att jag skulle spara det tills bilderna kom upp :P Som ni ser så har jag inte laggt ner så mycket tid på kvalliten på bilderna men skitsamma! Jag blev jätteglad för mina julklappar i år eftersom att jag inte trodde att jag skulle få nått av det jag ville ha ;)

Vad fick jag då?
Nikons 50mm f1.8 objektiv
Reflexskärm vit/silver
Mössa och halsduk
Escada Magnetism (min favorit parfym som nästan var slut)
Bingo Rimérs fotobok och två andra böcker
Pengar, presentkort och busskortshållare (eller vad det nu heter)
Toffsar, bodylotion mm som luktar blommor, lipbalsam och en massa choklad i olika sorter och storlekar (detta är inte allt, har ätit en massa)

Vad fick ni för kul i julklapp?


Kommentarer
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

åh, vilka roliga klappar!^^

2011-12-30 @ 18:00:17
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0