Julavslutning!

Jag vet att min blogg har blivit skittråkig och att jag har tappat många läsare på grund av det. Skillnade är ju faktiskt bara att jag inte skriver så mycket om mina vardagar längre och fokuserar mer på att skriva om musiken, det här är ju faktiskt en musikblogg! :P

Nu är det mindre än en vecka kvar i skolan och det betyder att julavslutningen närmar sig. Jag slutar skolan på tisdag och gissa vad som händer då? Jo, jag ska sjunga på avslutningen! Tycker att det är jättekul att jag har blivit tillfrågad att göra det, speciellt eftersom att det hör till skolan. Jag vill däremot inte berätta för mycket om vad jag ska sjunga osv. De som vet, de vet och för er andra får det bli en överraskning. En ganska kul sådan om jag får säga det själv :P Däremot tror jag inte att ni kommer se det på samma sätt som jag gör så det kanske inte är så rolig överrasking för er. Hur som hellst tänker jag inte berätta. Ni får helt enkelt komma och titta :P

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0