Väsby Nya Gymnasium


Bild lånad av Tatty

Nu var första dagen i tvåan avklarad. Tänk att det var ett helt år sedan vi började ettan och inte hade en aning om vad som skulle hända. Jag älskar det nya huset, det stör mig inte ens att det är så många trappor. Det som stör mig är att vi kommer ha nästan samma klassrum hela tiden och vår ena mentor. De hade hängt helium balonger i hela trappan och när vi skulle gå upp släppte de ut dimma eller vad man ska säga. Det jobbigaste med de här första dagarna är att man inte gör något, det är bara en massa tråkigt onödigt prat.

Just nu sitter jag och lyssnar på Mohombis CD MoveMeant som för övrigt är jävligt bra :D Fick reda på att de inte ens har börjat laga min kamera :( Jag får helt enkelt längta efter den ett tag till.

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0