Spelning i Mässingen


Foto: Amanda

Jaha då var man hemma från en lång dag i skolan och en spelning efter det. Jag spelade på företagsinvigningen av Mässingen. Jag fick veta att jag skulle sitta i trappan och sjunga medan en massa häftig rök omringade mig. Det var jag inte berädd på så jag blev jättenervös och därför gick det inte så bra just där. Träffade mormors kompis Ove och han sa att jag såg ut som en älva bland molnen och att han trodde att en bild av det skulle bli förstasidan i de lokala tidningarna. Vi får väll se hur det blir med det haha :P Efter det och en massa prat så flyttade vi ner på marken igen och Johan spelade piano åt mig. Jag sjöng min låt "Someday" två gånger och det var roligare att bara sjunga än att spela gitarr också. Det var lättare på något sätt :P Jag hade med filmkameran men jag är inte säker på att jag vill lägga upp nån av videorna för de va inte så jättebra, kan hända att jag gör det iallafall men vi får se. Det var iallafall jättekul som vanligt längtar dock till en spelning då folk är där för att lyssna på mig och inte för att göra annat :P

Missa inte "True Talent" ikväll! Jag är troligtvis med någon gång under de första 2 minuterna och om jag och ni har tur kanske det blir mer ;)

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

2011-08-25 @ 22:58:05
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0