Omoget nypon


Foto: Jag

Ingen sol och ingen värme idag inte. Vädret är skittråkgit och jag är uttråkad. Skolan börjar imorron och innan dess ska jag permanenta håret igen :) Gjorde det förra året och jag blev riktigt nöjd eftersom att det är sånna lockar jag vill ha. Så ikväll kommer det alltså lukta skit här hemma för det gör det när man permanentar. Ibland kan det vara bra att ha en mamma som halvt är frisör. Ska försöka ta en före och efterbild :)

Det ska blir kul att komma tillbaka i rätt rutiner igen. Jag börjar kl.9 imorron men ska vara där lite tidigare. Vi som blir 2:or börjar först och det kommer bli jättespännande att se hur nya huset ser ut. Jag måste gå förbi musikskolan en sväng också som numera ligger i samma hus vilket känns bra för mig :)

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Joanne Roxx

Sv: Jag är hyfsat seriös och har uppträtt men inte så mycket längre tyvärr! :)

2011-08-21 @ 16:26:56
URL: http://joanneroxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0