Jag är med i TV!!!! :D



Missade ni True Talent idag?? Här är dagens avsnitt och om ni spolar till 1.38 så ser ni en väldigt vacker människa. Vem kan det vara om inte lilla jag som sitter där med gitarren och småsjunger :D Jag är den blonda med långt hår så det är inte så svårt att se men det går snabbt ;) Jag har inte berättat nått om att jag sökte eftersom att jag inte gick vidare men nu när ni vet så tänkte jag berätta det någon dag framöver. Om jag har tur så kommer jag att vara med i något av de andra avsnitten också så det är bara att fortsätta titta :D

Jag åkte till Stefani efter att jag hade ätit och kollade med henne och hennes syrra så jag fick en lite chock när man såg mig även fast jag visste om det :P

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-24 @ 11:46:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0