I want you back!

Lämnade in min älskade kamera på reperation idag och jag saknar den redan! Som jag skrev här så funkar den ju inte som den ska så det var väll lika bra att vi lämnade in den nu så den funkar som den ska sen. Det skulle ta minst 10 dagar innan jag fick tillbaka den och jag hoppas på att det inte tar längre tid än det! Det är konstigt att man hittar så många fina motiv när man inte kan fota något.

La nyss in några av glassarna jag fick av Amanda i frysen. Tyvär har jag ingen bild på dem eftersom att kameran är på lagning... Hoppas iallafall att de är goda för de ser goda ut + att de är väldigt gulliga :)

Ska skriva lite mer om dagen snart och också lägga upp några bilder som jag lovade Amanda :) Måste för övrigt byta design för jag blir galen på den här :P Tror att jag ska gå tillbaka till den förra redan i kväll. Väntar fortfarande på en sprillans ny från Stefani :D

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0