I want a birdhouse!!


Foto: Jag

Andra dagen i skolan tycker jag var ganska kul faktiskt. De flesta tyckte nog att det var tråkigt men jag hamnade i en bra grupp och träffade nya människor som var riktigt trevliga. Själva arbetet vi gjorde va väll kanske inte det roligaste men jaja. Maten var iallafall skitgod idag tycker jag! Det blev pizza och visst det var väll billys panpizza men de hade gjort något speciellt med den för den var supergod och jag brukar inte gilla sån :P Min klass slutade troligtvis sist men men.

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Agnes Saucedo<3

Sv; Haha ja det är många som säger det & då blir jag väldigt glad! :)



Ja jag ska faktiskt dit men tyvärr hinner jag nog inte kolla på Petter för Danny är ett annat ställe på eftermiddan som jag ska till! :)

2011-08-23 @ 21:49:18
URL: http://mattesflickkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0