27/8 invigning av Messingen del 1





Igår var det som sagt invigning av Messingen. Jag åkte dit till kl.14 med Stefani, familjen och kameran. Vi gick runt och fotade lite innan vi gick på en rundvandring i huset. Jag hade också en spelning på våning 5 med i stort sätt min familj, Amanda, Stefani och Claudia som publik :P Jag spelade 2 gånger med lite mellanrum. Spelningen gick helt okej och direkt när vi va klara så gick vi ner och lyssnade på Clara samtidigt som jag passade på att fota henne. När hon var klar så spelade H.E.A.T unplugged och jag stod längst fram med min kamera så jag fick massor med bilder på dem :) Tänkte att jag berättar mer om det när jag har bytt design så jag kan lägga upp bilderna i större format :) Ska försöka få Stefani att göra det åt mig imorron :D Nu måste jag göra matteläxa...

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0