1 April! April, April, jag kan lura dig vart jag vill!

Var det någon som blev lurad idag? Inte jag iallafall :P
När vi kom in i matsalen försökte lärarna och de som jobbar på Kultur lura i oss att det skulle komma någon skolinspektör och kolla om vi lydde hälsokraven eftersom att vi äter på ett nytt ställe. De sa att alla var tvungna att ha hårnät när man var i matsalen men istället för hårnät så delade de ut sånna här blåa skoskydd. Det var inte så många som trodde på det men det var en kul grejj.

Så här fina var vi i våra skoskydd :)
Vi försökte få alla att sätta dem på sina huvud för att lura alla andra som kom in men det var inte så många som gjorde det. Maten var också god för den delen. Chicken nuggets, "kina ris" och chilli sås. Dessutom var det ju fredag så det gjorde det hela lite bättre :)

Så här fina var jag och Inez när vi spexade till lite. Vi hade riktigt kul på lunchen och jag hade på mig de där skoskydden resten av dagen av någon anledning. När jag väl tog av dem så hade jag världens rand i pannan och det var tydligen jätteroligt :P

Hoppas ni haft en rolig första April :)
Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Du blev visst lurad! :P <3

2011-04-02 @ 20:26:27
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0