Stadshuset


Den här provade jag på idag och den var väll helt okej. Det kanske inte syns men det är iallafall en daim päron glass. Bild lånad från Gb.se

Idag har jag hunnit med mycket! Gick upp tidigt för att åka till stan med Amanda och Stefani. Amanda var sugen på att fota lite så vi gick till stadshuset och knäppte lite bilder. Jag var väll mest modell till dem men jag tog även några bilder på Amanda. Av det jag såg så blev bilderna ganska bra men vi får se sen när de är färdigredigerade. Stefani fotade också lite så jag hoppas få lite bilder av henne också ;) Det roligaste var nog när det kom några kineser och började cirkla runt oss. Tillslut frågade de om de fick ta kort med Amanda för att hon var så vacker. Snacka om att vi skrattade efter det :D På vägen tillbaka skulle vi ta en glass men de bangade så jag fick äta min glass helt själv.

När vi va hemma igen kom farmor och körde mig till frissan. Det som syns mest är väll att jag klippte luggen kortare. Vet inte än hur det blev och om jag är nöjd eftersom att hon alltid gör lockar i håret som står åt alla möjliga håll och kanter :P

Det blir ingen träning ikväll eftersom att jag har träningsverk i hela kroppen. Värst är det i armarna eller igantligen hela överkroppen. Därför lär det väll bli så att vi åker imorron istället.

Rösta på mig i Metro on stage här: http://onstage.metro.se/artist/3133

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/tisdagens-vinnare-ny-omgang-2.html

KRAM

2011-04-19 @ 17:35:20
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0