Sånglektion

Tänkte skriva att jag nyss kom hem men det var inte riktigt sant :P Jag slutar ganska tidigt på onsdagar så det är nice. Idag var det iallafall solosång efter skolan och jag fick rusa dit eftersom att mitt schema har ändrats. Jag bytte tid så att jag ska slippa stressa så nu börjar den kl.3 :) Agneta var frisk idag, som tur var! :D Vi sjöng lite på "Smile" som jag har haft som läxa rätt länge nu men eftersom att hon varit borta så har vi inte kunnat göra nått. Det gick iallafall väldigt bra tyckte hon och det gjorde jag med för den delen. Jag fick en ny läxa och så sa jag till henne att jag ville sjunga "Right here waiting" så jag ska försöka hitta noter till den. Om det är någon som har det eller vet vart det finns så får ni gärna säga till :D

Vi fortsatte
med våran dans idag på idrotten och jag tror att det kan bli riktigt bra :) Sen fick vi även årets valkatalog och vi fick reda på allt som det innebär så nu har man ett svårt val att göra till på fredag. Känns nästan som när man var tvungen att bestämma vilket gymnasium man skulle söka till. Jag får helt enkelt fundera på det.

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: matilda

TÄVLA OM EN INBJUDAN TILL BLOGGSVAR! :)

- Kommentera så många gånger du vill , det ger dej större chans att vinna! :)

- Glöm inte mejladress



http://spelplan.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-inbjudan-till-bloggsvar.html#comment



Lycka till! :)

2011-04-06 @ 16:44:23
URL: http://spelplan.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har valt onsdagens blogg, blev det du? Om inte så finns det en ny chans snart igen

2011-04-06 @ 17:51:46
URL: http://browntess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0