Plugg, plugg, plugg

Sitter i skolan just nu. Tänkte att jag skulle berätta om igår eftersom att jag inte hade tid för bloggen igår.

Vi slutade kl 11 och stannade kvar en stund för att Amanda ville fota lite. Efter det tog jag och Stefani bussen till centrum för att käka subway. Vi satte oss på en bänk i fylleparken och käkade i solen. Det var riktigt gott och mysigt. Sen åkte vi hem till Stefani och dansade lite Zumba :P Måste köpa det spelet! Vi satt även ute i solen en stund innan pappa hämtade mig. Hennes hund hårade ner mig rejält så jag var ganska vit när jag åkte hem.

På kvällen pluggade jag matte. Hade matteprov imorse och det blir väll vg iallafall. Det var riktigt jobbigt att plugga hela kvällen för det var så mycket som skulle fastna. Det tog ett tag så jag hann inte med nått annat.

Idag kommer jag också behöva plugga hela kvällen men den här gången till tyskaprovet. Bloggen får därför vänta tills imorron.


Länkar: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/ Kolla in henne om ni inte har gjort det. Min kusin <3

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0