Musik :)

Kom hem ganska sent efter en helstressig dag i skolan. Redovisade på musiken och det gick bra :) Jag har jobbat med Lasse Berghagen och själva redovisningen om honom har jag redan gjort så nu skulle jag sjunga en av hans låtar. Jag sjöng därför "Teddybjörnen Fredriksson" eftersom att det är nästan den ända låten han har gjort som jag kan :P Gunn tyckte tydligen att det var jättebra för jag gjorde på mitt egna sätt så det var bra :D Här är min version :


Efter den lektionen så var det första körlektionen för i år och jag tyckte att det skulle bli jättekul. Det visade sig bara bli jag och Tewar som visste om att det var kör så vi övade lite inför helgen istället :) Sen blev det stress tillbaka till kultur så jag fick slänga i mig maten. Efter det hade vi matteläxförhör, engelskaförhör och historiaprov. När vi hade slutat var vi så chockade över att vi inte har några fler läxor att vi satt kvar i skolan(!?) haha :P

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Haha har som sagt inget svar på det så :)

2011-04-05 @ 18:31:01
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0