Just the way you are

Sitter i stugan i Töreboda och har nyss käkat påskmiddag. Idag har vi hunnit med mycket! Gick en prommenad i morse och när vi kom tillbaka var det dags för käk. Låg väll en timme och bättrade på brännan lite efter det. Jag måste säga att solen är mycket starkare här nere och allt är mycket grönare också för den delen. Jag har iallafall ganska tydliga vita sträck på kroppen och det är så det ska vara. Ska man sola så måste det ju synas att man har gjort det. Annars finns det ingen mening med att göra det :P Vi har ingen riktig dusch här nere så jag försökte mig på en egen variant efter solningen och det var rätt så kallt. Det är 10 grader i vattnet så där kan man ju inte heller bada direkt. Jag är en stor badkruka för er som inte visste det :P

Igår gjorde vi inte så mycket eftersom att det var första dagen men jag blev utstirrad ordentligt på vägen hit i torsdags. Jag älskar att åka bil på kvällarna, det är så himla mysigt :D

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0