Gitarr

Efter skolan idag gick jag till Vilunda och lyssnade på när Tewar spelade en låt för mig. Stannade även kvar där tills min gitarrlektion började. Vi spelade lite på läxan och övade på att ta ut ackord ur en låt. Jag har ganska länga velat kunna spela Trust men har inte hittat några ackord så Ingemar hjälpte mig med det. Tänkte att jag eventuellt lägger upp de här nästa vecka och jag har lust :P

Jag kände mig lagom utanför när folk gick i shorts eller t-shirt och jag gick med min vinterjacka. Hade jag vetat att det skulle bli 15 grader varmt ute så skulle jag tagit vårjackan.

Nu ska jag plugga resten av kvällen. Har samhällsprov och matteläxförhör imorron. Kanske måste klämma in lite internetshopping mitt i :P

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0