Dag 5 - En låt som påminner om någon

Tyvär så fanns det ingen studioversion av låten på Youtube så den här får duga. Den här låten påminner mig om en av mina bästa kompisar från när jag gick i 4:an. Hon var den första jag sjöng för någonsin tror jag och det var just den här låten. Att hon sedan visade sig vara en riktigt dålig kompis är en annan historia som vi kan ta en annan gång om det är någon som är intresserad.

Dag 5 - En låt som påminner om någon: Shirley Clamp - Eviga längtan


Jag har iallafall henne att tacka för att hon på nått sätt väckte mitt musikintresse.

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv: läser Dear John, har sett filmen men ville så gärna läsa boken också! =D

2011-04-09 @ 00:23:26
URL: http://ameei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0