Post!



Idag fick jag detta gulliga brev som säger:

"Therese! Varmt tack för att du ville medverka vid Rädda Barnens jubileumsfirande i Susseboparken med sång och gitarrspel. Det var mycket trevligt och uppskattat. Rädda Barnens styrelse i Upplands Väsby - Ingrid"

Jag spelade för dem med min kompis Sohejla i Agusti och tycker att det var snällt att skicka ett brev som tack. :D Tidigare i veckan när jag var på Musikskolan träffade jag chefen och hon sa att dom hade ringt till henne också! :D

Idag är det iallafall Fredag och jag har vart i skolan, som vanligt. Jag hade bara 2 lektioner idag, tyska och matte, fast jag igentligen skulle haft en mattelektion till men då sa läraren att vi fick gå om vi inte behövde genomgång på Algebra. Tog bussen med Matilda O hem och det var ganska trevligt ;) Sedan dess har jag bara suttit framför datorn. Tänkte igentligen spela in en låt men så kom syrran och hennes skrikiga kompis it så då var det ingen ide att ens försöka "/

Just nu väntar jag på att min kusin Mickan ska lägga upp 2 bilder på mig som vi tog för några veckor sedan samtidigt som jag väntar på att mina äpplen ska komma hem och laga någon mat :P

Hare Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0