Piercing :O

Nu är jag äntligen hemma utan en endaste läxa!! Yippie! :D Det blev iallafall piercing i naveln idag direkt efter solosången som för den delen gick utmärkt. Det fick bli en blå piercing, ville igentligen ha en lila men den fans inte :( Jag tycker inte att det gjorde så ont som alla säger att det gör och det underlättade att mamma fick vara med och att han som gjorde det var trevlig, snygg också för den delen ;) haha!

Tack för presenten Mormor!

Genrepet inför imorron gick också bra :) Jag fick vänta ett tag innan mickarna kom igång så då spelade jag lite för Amanda och Lisa xD Sedan var helt plötsligt dörren öppen och det var när jag sjöng som högst så de som var där ute kom in och gav mig en liten komplimang :D

På solosången sjöng jag "When you say nothing at all" med Ronnan Keating vilket gick jättebra. Läraren tyckte att jag utvecklades frammåt (Y) Sedan började jag på en ny låt som jag aldrig har hört förut, kommer inte ens ihåg vad den heter. xD Sen såg jag Rebecca igen :P Hon var med i lilla melodifestivalen med låten "Skaffa en annan tjej" och spelar piano samtidigt som jag sjunger. Väldigt coolt!! :P eller inte...

Auf Wiedersehen!
Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0